مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 01:352020-07-07اقتصادي

اراده ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اراده ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد، گفت: قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود، - علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نوسانات بازار ارز و سکه و همچنین قیمت کالاهای اساسی اظهار داشت: اراده ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: هرچند تورم 20 درصدی سالیانه و حداقل 4 برابری پایان دوره های ریاست جمهوری در کشور نهادینه شده است اغلب حاضرین در دولت بدلایل مختلفی از قبیل منافع شخصی و گروهی در ساماندهی اوضاع اقتصادی به نفع مردم و در جهت منویات رهبرمعظم انقلاب حرکت درستی را انجام نداده اند.

کیهانیان می گوید: از سوی دیگر قطعی شدن ماندگاری روسای قوا تا پایان دوره خود و عدم برخورد مناسب در قبال ضعف ها توسط دستگاه های نظارتی و از سوی دیگر تحت الشعاع قرار گرفتن مطالبه گری مردم با اغتشاش و فتنه محیط را برای افسار گسیختگی مسئولین فراهم کرده است.

جلوی ضرر هر زمانی در هر شرایطی گرفته شود منفعت است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاکنون تعامل بین مجلس و دولت به صورت تبانی و رانت ظهور و بروز داشته اشت و اگر مجلس یازدهم بخواهد تعامل کند باید در جهت اصلاح امور و قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد

اراده ای در دولت برای ساماندهی اقتصادی وجود ندارد