مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 20:502020-07-07بين الملل

محمود عباس به دنبال میانجی گری بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است


یک کارشناس مسائل غرب آسیا، با اشاره به اظهارات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر آمادگی اش برای مذاکره با رژیم صهیونیستی گفت: - یک کارشناس مسائل غرب آسیا، با اشاره به اظهارات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر آمادگی اش برای مذاکره با رژیم صهیونیستی گفت: محمود عباس به دنبال این است که برخی از کشورها از جمله آلمان یا فرانسه بین تشکیلات خودگردان فلسطینی و رژیم صهیونیستی میانجی گری کنند.

سید هادی سید افقهی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که موضوع طرح معامله قرن و مسائل مرتبط با آن تا حدودی باعث نزدیکی دولت تشکیلات خودگردان فلسطینی و سازمان های جهادی فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی شد، اظهار کرد: ولی باید در نظر داشت که رویکردهای این دو از یکدیگر خیلی فاصله دارد.

محمود عباس به هیچ وجه از مبارزه مسلحانه در برابر اسراییل حمایت نمی کند در حالی که حماس و جهاد اسلامی معتقد است طرح های سازش با شکست روبه رو شده است و باید در برابر تجاوزات اسراییل ایستاد.

وی با بیان این که ماهیتا محمود عباس نمی تواند در برابر اسراییل بایستد چرا که یک توافق امنیتی با آن امضا کرده است، تصریح کرد : براساس این توافق امنیتی اگر حمله مسلحانه از منطقه کرانه غربی، علیه اسراییل صورت بگیرد دستگاه های امنیتی دولت خودگردان موظف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس به دنبال میانجی گری بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است

محمود عباس به دنبال میانجی گری بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی است