مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 19:352020-07-07اقتصادي

پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد


مدیر منطقه هفت قم از اتمام طرح پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه با هدف زیباسازی و بهینه سازی سیما و منظر شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید متین فر با اشاره به اهمیت پیاده روسازی در سطح منطقه هفت و هسته مرکزی شهر، اظهار داشت: در سال جاری بحث های مختلف پیاده راه سازی هایی در برنامه داریم که در محدوده منطقه 7 ایجاب می کند عملیاتی شود.

مدیر منطقه هفت قم با بیان اینکه سطح بیشتر منطقه بافت فرسوده و پرتراکم است، ابراز کرد: در این منطقه با توجه به تراکم بافت و محدود بودن راه های توسعه ای، یکی از هدف گذاری ها، زیباسازی و بهینه سازی سیما و منظر شهری را در دستور کار خود داریم.

متین فر با بیان اینکه بهبود وضع موجود یکی از اولویت های مهم شهرداری است، تصریح کرد: پیاده راه سازی جزء پروژه های مهم است که در دو سال اخیر پیاده روسازی خیابان ارم در حدفاصل شهید دل آذر تا قبرستان شیخان و ورودی خیابان انقلاب انجام پذیرفت که با اتمام پروژه رضایتمندی از طرف کسبه و مردم داشتیم.

وی تصریح کرد: امسال پروژه دیگر در ادامه مسیر تعریف شده که حدفاصل خیابان عمار یاسر تا خیابان ارم با توجه به آشفتگی و معضلات در این محدوده را شامل می شود و اقدامات خوبی به همت مسئولان انجام شده تا بتوانیم تا ماه محرم و پایان شهریورماه این پروژه را به اتمام برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد

پیاده راه انقلاب تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد