مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 18:302020-07-07پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: هنوز به پیک همه گیری کرونا نرسیده ایم


سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد که جهان هنوز به پیک (نقطه اوج) همه گیری بیماری «کووید 19» نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ تدروس آدهانوم، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت ضمن اشاره به شناسایی 400 هزار فرد مبتلا در سطح جهان در طی روزهای آخر هفته گذشته از افزایش سرعت انتقال ویروس جدید کرونا سخن گفت.

وی گفت: «هرچند به نظر می رسد که آمار مرگ و میر در سطح جهان تثبیت شده است اما در واقع تنها برخی کشورها به پیشرفت چشمگیری در زمینه کاهش تعداد جان باختگان دست یافته اند، این در حالی است که در بقیه کشورها شمار قربانیان همچنان در حال افزایش است.

» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت همچنین در واکنش به ابتلای ژاییر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل به بیماری «کووید 19» برای او آرزوی سلامتی کرد.

تدروس آدهانوم تاکید کرد که ابتلای ژاییر بولسونارو به نوع جدید ویروس کرونا نشان می دهد که «هیچ کشور و هیچ فردی» در برابر شیوع این ویروس مصون نیست.

رییس جمهوری برزیل که طی ماه های گذشته بارها همه گیری «کووید 19» را کم اهمیت جلوه داده بود روز سه شنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونایش مثبت بوده است.

یکی دیگر از مقامات سازمان جهانی بهداشت نیز روز سه شنبه در واکنش به نامه هشدارآمیز گروهی از دانشمندان درباره انتقال ویروس جدید کرونا از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: هنوز به پیک همه گیری کرونا نرسیده ایم

سازمان جهانی بهداشت: هنوز به پیک همه گیری کرونا نرسیده ایم