مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-07پزشكي

افزایش مرگ و میرهای ناشی از کرونا در قزوین


جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین، از افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین خبر داد.

- منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و جانشین ستاد پیشگیری از کرونا در استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین، با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این استان اظهار کرد: متاسفانه شاهد رعایت نکردن مسائل بهداشتی توسط مردم هستیم.

وی افزود: با عدم رعایت مسایل بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی تعداد مبتلایان و طبیعتاً تعداد فوتی های ناشی از این ویروس نیز در استان افزایش یافته است.

حبیبی اضافه کرد: مادامی که به این نتیجه نرسیم که راه رهایی از این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسایل بهداشتی است شاهد این روند رو به رشد خواهیم بود و این امر نیز فقط به دستان مردم ممکن خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط حال حاضر برای حضور در اجتماعات بدون رعایت مسایل اجتماعی اصلا مناسب نیست و اگر دنبال این هستیم تا زندگی به روال عادی بازگردد باید استفاده از ماسک و رعایت مسایل بهداشتی را حتما در برنامه داشته باشیم.

این مسؤول ادامه داد: جایگاه قزوین در میان استان های بزرگ کشور و همچنین مسیر تردد 12 استان دیگر باعث خواهد شد تا وضعیت کرونا در استان های همجوار مانند البرز، زنجان، تهران و گیلان در وضعیت ما نیز موثر وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ و میرهای ناشی از کرونا در قزوین

افزایش مرگ و میرهای ناشی از کرونا در قزوین