مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-07حوادث

وقوع 8 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان


رییس سازمان آتش نشانی همدان از وقوع 8 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان خبر داد.

- محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، 13 عملیات اطفای حریق و 4 عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز 462 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد 17 مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی با بیان اینکه 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماسهای برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 47 تماس اشتباه بوده و متأسفانه 383 مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت 13 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق مخروبه در خیابان شریعتی و میرزاده عشقی، حریق لاستیک در بلوار نجفی، حریق ضایعات در صدف و 8 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارتش، بلوار بعثت 2 مورد، 18 متری ابوذر، بلوار ارم 3 مورد و میدان سپاه بوده است.

وی گفت: همچنین 4 مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سبدبافان، 2 مورد نجات حیوانات در سبزه میدان و خیابان شریعتی و مهار حیوانات در خاکو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 8 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

وقوع 8 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان