مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-07دانش

اقتصاد نفتی کارآفرینی در کشور را نابود کرده است


معاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری گفت: اقتصاد نفتی موجب نابودی کارآفرینی در کشور، سلب اعتماد به نفس جوانان، روزمرگی و تشویق روحیه پشت میز نشینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی عصر سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علم و فن آوری ریاست جمهوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، جمالی پور استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، در محل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

سورنا ستاری در این جلسه اظهار داشت: اگر اقتصاد دانش بنیان درست رخ دهد می توان شاهد تحول بود و همه باید کمک کنیم تا دانشگاه منشأ تحول شود.

وی بیان کرد: دانش باید در زندگی مردم دیده شود و ما نیز لازم است روش مدیریت دانشگاه ها را تغییر دهیم تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

ستاری تصریح کرد: امروز دیگر کشور با نفت اداره نمی شود و باید خود را آماده کنیم تا از ظرفیت های دیگر برای کسب درآمد استفاده کنیم و بدانیم اگر نفت بشکه ای 30 دلار بوده در برخی کشورها یک شیشه عطر تا 100 دلار معادل سه بشکه نفت و یک دارو دو هزار دلار معادل 70 بشکه نفت ارزش دارد.

معاون علم و فن آوری ریاست جمهوری یادآور شد: امروز یک کیلو بذر خیار و گوجه معادل یک میلیارد تومان قیمت دارد و ما دیگر نمی توانیم روی نفت 30 دلار و 40 دلاری حساب کنیم و این ظرفیت را نادیده بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد نفتی کارآفرینی در کشور را نابود کرده است

اقتصاد نفتی کارآفرینی در کشور را نابود کرده است