مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-07دانش

فتوحی: کرونا اعزام دانشجوی تابستانه به سنپترزبورگ را لغو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی، رییس دانشگاه شریف در پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با بیان اینکه بین المللی سازی اولویت راهبردی مورد تایید دانشگاه شریف است؛ - ، محمود فتوحی، رییس دانشگاه شریف در پنجمین اجلاس رؤسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه با بیان اینکه بین المللی سازی اولویت راهبردی مورد تایید دانشگاه شریف است؛ گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا تا کنون60 وبنیار با حضور محققین انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی گزارشی که دانشگاه شریف در اجلاس قبلی منتشر کرد، این دانشگاه تقریبا 140 تفاهم نامه مختلف را به امضاء رسانده بود پس از آن نیز در یک مدت 19 ماهه موفق به امضاء 4 تفاهم نامه جدید شده ایم.

را به امضا هم چنین هیئت های اعزامی را به روسیه داشتیم.

وی درباره پیشرفت فعالیت های دانشگاه های شریف با دانشگاه های روسیه اظهار کرد: در اولین کاری که در سال 2016 اتفاق افتاد سه پروپوزال از شریف ارائه شد که 2 تا از آن ها مورد قبول واقع شد در سال 2020، 21 پروپوزال از شریف ارایه شده است که منتظر نتایج آن هستیم.

رییس دانشگاه شریف تصریح کرد: یکی از فعالیت هایی که به تازگی شروع شده تخصیص بودجه مشترک برای اساتید دو دانشگاه بود ما تصمیم گرفتیم سه پروپوزال از میان پروپوزال ها انتخاب کنیم و به مبلغ پانزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوحی: کرونا اعزام دانشجوی تابستانه به سنپترزبورگ را لغو کرد

فتوحی: کرونا اعزام دانشجوی تابستانه به سنپترزبورگ را لغو کرد