مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-07سياسي

392 پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان ساماندهی شده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه 392 پایگاه اوقات فراغت در ایام تابستان برای دانش آموزان استان ساماندهی شده است، - گفت: کاستی های آموزشی در این ایام جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه یکی از بهترین راه های جبران کاستی های تربیتی در زمان کرونا، برنامه های پایگاه های اوقات فراغت است، اظهار داشت: 392 پایگاه برای اجرای برنامه های اوقات فراغت در ایام تابستان سال جاری ویژه دانش آموزان این استان ساماندهی شده است.

وی با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی مدارس شد و دانش آموزان را با چالش ها زیادی در بحث آموزش و تعلیم و تربیت مواجه کرد، افزود: برنامه ریزی برای رفع کاستی های موجود در فرآیند آموزشی در ایام تابستان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، دانش آموزان فرصت حضور در مدرسه را از دست دادند، تصریح کرد: سرفصل های آموزشی توسط معلمان صرفاً از طریق فضای مجازی و البته به نحو مطلوب ارائه شد.

خجسته پور با تأکید بر لزوم آسیب شناسی از کاستی های آموزشی در زمان ارائه آموزش در فضای مجازی بیان کرد: ارائه خدمات اینترنتی رایگان برای استفاده امن همه دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

392 پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان ساماندهی شده است

392 پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان ساماندهی شده است