مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-07اقتصادي

تامین نیازهای 6 استان در زمینه مواد ضدعفونی کننده


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: شرکت های این شهرک توانستند نیازهای 6 استان در زمینه محلول های ضد عفونی کننده را تامین کنند.

- رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: شرکت های این شهرک توانستند نیازهای 6 استان در زمینه محلول های ضد عفونی کننده را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر قیصری در نشست خبری آنلاین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان 540 شرکت دانش بنیان است، افزود: در این شرکت ها 7 هزار نفر اشتغال دارند که نرخ موفقیت آنها 75 درصد گزارش شده است.

وی گردش مالی این شرکت ها را 2050 میلیارد تومان و میزان فروش محصولات دانش بنیان این شهرک را 1030 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: همزمان با شروع اپیدمی ویروس کرونا 30 شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در زمینه تولید محصولات مورد نیاز کشور فعال شدند که از این تعداد 15 شرکت زمینه تحقیقاتی آنها تولید محصولات بهداشتی و سلامت بوده است.

قیصری تولید 52 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، 19 هزار ماسک نانویی، 72 دستگاه و تجهیزات حوزه سلامت، را از دستاوردهای شرکت های مستقر در این شهرک دانست و ادامه داد: 6 شرکت در زمینه تولید تجهیزات بیمارستانی، 4 شرکت در زمینه تولید ماسک های نانویی، 10 شرکت در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و 4 شرت در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای 6 استان در زمینه مواد ضدعفونی کننده

تامین نیازهای 6 استان در زمینه مواد ضدعفونی کننده