مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-07سياسي

افزایش تکدی گری در ارومیه/لزوم جمع آوری و ساماندهی متکدیان


معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تکدی گری در ارومیه گفت: حضور متکدیان، چهره شهرهای آذربایجان غربی به ویژه ارومیه را زشت نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان، کودکان کار و خیابانی استان اظهارکرد: برای زدودن چهره ناخوشایند شهر و جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی باید تمام دستگاه های متولی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهربانی و نوع دوستی مردم آذربایجان غربی مثال زدنی و بی نظیر است، گفت: در برخی موارد مهربانی و کمک به هم نوع مردم آذربایجان غربی باعث ایجاد سوءاستفاده هایی شده و برخی صحنه های ناخوشایند از جمله حضور متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر و چهارراه ها می شود.

مصطفوی افزود: بر اساس آمار ارائه شده در جلسه، در حال حاضر 15 تا 20 متکدی در سطح شهر ارومیه وجود دارد و با تعمیم به کل استان این آمار در حدود 60 نفر می شود که با هماهنگی و همکاری تنگاتنگ دستگاه های متولی می توان در این خصوص به نتیجه مطلوب رسید و با جمع آوری و ساماندهی این افراد چهره شهر را تغییر و زیبا کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به تأسیس اردوگاه و گرم خانه اشاره و با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به ساخت آن، اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تکدی گری در ارومیه/لزوم جمع آوری و ساماندهی متکدیان

افزایش تکدی گری در ارومیه/لزوم جمع آوری و ساماندهی متکدیان