مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-07اقتصادي

خام فروشی حلقه مفقوده افزایش درآمد گلستانی ها


استاندار گلستان خام فروشی را حلقه مفقوده افزایش درآمد استان گلستان برشمرد و گفت: اگر بتوانیم محصول خام را به کالای نهایی تبدیل کنیم ارزش افزوده در روستا یا شهرها می ماند و از سویی دیگر اشتغال نیز در آن منطقه فراهم خواهد شد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان خام فروشی را حلقه مفقوده افزایش درآمد استان گلستان برشمرد و گفت: اگر بتوانیم محصول خام را به کالای نهایی تبدیل کنیم ارزش افزوده در روستا یا شهرها می ماند و از سویی دیگر اشتغال نیز در آن منطقه فراهم خواهد شد.

هادی حق شناس امروز در همایش توجیهی دهیاران در گرگان اظهار کرد: امکانات روستاها در حال حاضر با 30 سال گذشته قابل مقایسه نیست ولی باز شاهد مهاجرت از روستاها به شهرها هستیم و علت اصلی مهاجرت از روستاها درآمد است.

وی افزود: حاصل دست رنج مردم استان گلستان در بخش تولیدات گندم و کلزا 2400 میلیارد تومان است که کمتر از یک ماه تولید پالایشگاه و یا یک واحد صنعتی بزرگ است و در واقع میانگین درآمد استان گلستان 50 درصد میانگین درآمد سرانه در کشور است.

استاندار گلستان بیان کرد: توسعه روستاها باید از طریق رشد امکانات زیرساختی و ایجاد درآمد پایدار با استفاده از ظرفیت های بومی و مردمی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی حلقه مفقوده افزایش درآمد گلستانی ها

خام فروشی حلقه مفقوده افزایش درآمد گلستانی ها