مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07اقتصادي

ثبت نام صاحبان واحدهای تولیدی بخش کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : صاحبان واحدهای آسیب دیده از ویروس کووید 19 در بخش کشاورزی، برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی هرچه سریع تر در سامانه کارا ثبت نام کنند.

- غلامعلی مرادی در گفت گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: واحدهای واجد شرایط آسیب دیده بخش کشاورزی استان برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی، هرچه سریعتر به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی http://kara.

mcls.

gov.

ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان با توجه به شرایط اعلام شده شامل قرار داشتن در رسته های 14 گانه اعلام شده، شامل پرورش مرغ مادر گوشتی و مرغ گوشتی، مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی، مراکز تولید صادراتی ، گلخانه های سبزی و صیفی و ماهیان زینتی به عنوان واحدهای زیان ده حساس اعلام شدند که باید در این مرحله در سامانه کارا ثبت نام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: متقاضیان با دارا بودن لیست بیمه و کد کارگاهی تامین اجتماعی، فعال بودن در سال 98 (به جز کسب و کارهای تعطیل شده با دستور دولت)، استفاده نکردن از بیمه بیکاری، تعدیل نکردن نیروی کار از یک اسفند پارسال (بر مبنای اطلاعات بیمه تامین اجتماعی)، تعهد به بازگشت نیروی کار در صورت تعدیل بر اساس متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام صاحبان واحدهای تولیدی بخش کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا

ثبت نام صاحبان واحدهای تولیدی بخش کشاورزی آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا