مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-07سياسي

بسیج دانشجویی بناست افق خود را حکومت بزرگ اسلامی قرار دهد


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مأموریت نخست بسیج تربیت نیروهای تراز برای انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دانشجویی که بیش از 30 سال از تأسیس آن گذشته، - ایسنا/همدان رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مأموریت نخست بسیج تربیت نیروهای تراز برای انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دانشجویی که بیش از 30 سال از تأسیس آن گذشته، بناست افق خود را حکومت بزرگ اسلامی قرار دهد.

محمدجواد نیک روش سه شنبه 17 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، با اشاره به اینکه موانع سختی را در گام نخست پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: تجلی نقش خطیری که امام راحل برای بسیج دانشجویی ترسیم کرده است، در گام دوم انقلاب اسلامی از رهگذر تلاش برای حل مسائل انقلاب اسلامی می گذرد.

وی با بیان اینکه مراحل سختی را در گام نخست پشت سرگذاشتیم، تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، گامی که همزمان شده با آشکار شدن افول پرشتاب کسانی که داعیه دار پیشروی در مسیر بشر هستند اما مسیرشان قهقرایی است.

وی ادامه داد: امروز جلوه های این افول را در اخباری که از آمریکا و نحوه مواجه با این ویروس می شنویم و می ‎بینیم و اینکه مواجهه مردم ما با این پدیده در مقایسه با سایر کشورها چگونه است، این مرهون دو گامی است که با تحلیل منویات امامین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی بناست افق خود را حکومت بزرگ اسلامی قرار دهد

بسیج دانشجویی بناست افق خود را حکومت بزرگ اسلامی قرار دهد