مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07اجتماعي

تداوم عملیات آسفالت معابر شیراز/ کمربندی در محدوده شهری نیست


معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به آغاز پروژه آسفالت معابر از اول خرداد در این کلانشهر، اعلام کرد که این پروژه تا اوایل مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/فارس معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به آغاز پروژه آسفالت معابر از اول خرداد در این کلانشهر، اعلام کرد که این پروژه تا اوایل مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

اسماعیل صالحی سه شنبه 17تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آسفالت معابر یکی از دشوارترین و پرهزینه ترین پروژه های بهسازی شهری به شمار می رود، گفت: هزینه هر مترمربع آسفالت معابر شهری بین 50 تا 60 هزار تومان برآورد می شود و این جدای از لزوم رعایت مسائلی نظیر ممانعت از ایجاد اختلال در تردد شهری و ترافیک است.

صالحی با اشاره به اینکه از اول خرداد تاکنون بیش از 700 هزار مترمربع از معابر شیراز آسفالت شده است، گفت: این معابر شامل معابر و میادین اصلی و فرعی در مناطق شهرداری شیراز است و در راستای بهبود عبود و مرور، و پیشگیری از خسارت به خودروها انجام می شود.

او با بیان اینکه کار آسفالت تا رسیدن به سطحی بالغ بر 2 میلیون مترمربع و تا مهرماه ادامه دارد، اعتبار پیش بینی شده برای این اقدام را حدود 1000 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: معمولا فصل های پاییز و زمستان، برای انجام آسفالت معابر، فصولی مناسب محسوب نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم عملیات آسفالت معابر شیراز/ کمربندی در محدوده شهری نیست

تداوم عملیات آسفالت معابر شیراز/ کمربندی در محدوده شهری نیست