مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-07اقتصادي

قطع حمایت از سرمایه گذاری در صنایع اشباع شده


مدیرکل دفتر امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت از معرفی صنایع اشباع به سرمایه گذاران خبر داد و گفت: یکی از مهمترین جهت گیری ها تکمیل طرح های نیمه تمام به ویژه طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شاتا، علیرضا هادی در جلسه ویدئو کنفرانس با معاونان برنامه ریزی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها، افزود: بیش از 12 هزار و 800 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی با 24 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال بیش از 470 هزار نفری در سراسر کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: از این میان نزدیک به 3900 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی که حدود 83 هزار میلیارد تومان و اشتغال 165 هزار نفر در کشور در حال راه اندازی است.

مدیرکل دفتر امور طرح های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استان ها تمام تلاش خود را برای رصد، پایش و رفع موانع تکمیل طرح ها داشته باشند و این موضوع باید یکی از مهمترین برنامه سازمان های استانی باشد.

هادی بیان کرد: برای امسال پویش ملی تولید، تداوم امید شکل گرفته که از میان همه طرح های موجود، تعداد 200 طرح ملی و مهم که به لحاظ سرمایه گذاری ایجاد اشتغال، ارزش افزوده، صادرات و .

برای وزارتخانه اولویت داشته، انتخاب شده است و تمام تلاش خود را به صورت ویژه برای اتمام این طرح ها، در سال جاری انجام خواهیم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع حمایت از سرمایه گذاری در صنایع اشباع شده

قطع حمایت از سرمایه گذاری در صنایع اشباع شده