مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-07ورزشي

لزوم تشکیل همیاران سلامت در ادارات استان زنجان


استاندار زنجان، با اشاره به تشکیل هزار و 662 همیار سلامت برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: همیاران سلامت در ادارات استان زنجان هم تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه به مدت یک هفته برخی از اماکن ورزشی و فرهنگی در استان تعطیل است، گفت: از مردم درخواست می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ورزشگاه های خصوصی به صورت پنهانی فعالیت می کنند که اداره کل ورزش و جوانان باید نظارت لازم را داشته باشد، اظهار کرد: تجمعات کانون اصلی شیوع بیماری کرونا در استان است و در این ارتباط فرمانداران باید عملگرا عمل کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه هیت های مذهبی استان زنجان در زمینه مقابله با بیماری کرونا و رعایت محدودیت ها به دلیل شیوع این بیماری خوب عمل کرده اند، گفت: عملکرد هیئت های مذهبی جای تقدیر و قدرانی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دستگاه هایی که نیروی پرستاری و کادر خدمانی دارند، موظف به اعلام اسامی آنها هستند، گفت: نباید خللی در امر خدمات رسانی ایجاد شود.

حقیقی تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم طی اعمال مدت یک هفته ای در شهرهای قرمز استان ممنوع است و با برگزار کنندگان برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل همیاران سلامت در ادارات استان زنجان

لزوم تشکیل همیاران سلامت در ادارات استان زنجان