مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-07سياسي

تسریع در صدور پروانه های ساختمانی ارمغان طرح تفصیلی برای سمنانی ها


معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان از تسریع در صدور پروانه های ساختمانی به عنوان یکی از نتایج و پیامدهای مثبj تصویب نهایی و اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر سمنان نام برد.

- ایسنا/سمنان معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان از تسریع در صدور پروانه های ساختمانی به عنوان یکی از نتایج و پیامدهای مثبj تصویب نهایی و اجرایی شدن طرح تفصیلی شهر سمنان نام برد.

مریم هاشمی معتمدی 17 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تصویب طرح تفصیلی شهر سمنان عمده ضوابط نادرست در حوزه شهری، اصلاح می شود.

وی ادامه داد: سرعت بخشی به در فرآیند صدور پروانه ساختمانی، کاهش قابل توجه پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده 5، افزایش رضایت عمومی شهروندان، اصلاح برخی از رویه ها و ضوابط مشکل ساز گذشته و.

از جمله نتایج و دستاوردهای تصویب این طرح مهم شهری و اجرایی شدن آن در مرکز استان است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان با اشاره به رویکرد جامع نگرایانه به طرح تفصیلی شهر سمنان خاطرنشان کرد: در طرح تفصیلی علاوه بر رفع مشکلات طرح جامع، سعی شده تا از رویکردها و چشم اندازهای این طرح عدول نشود.

وی با اشاره به اهمیت خدمات دهی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع افزود: در صورت تصویب طرح تفصیلی شهر سمنان به شکل قابل توجهی شاهد افزایش رضایت مندی شهروندان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در صدور پروانه های ساختمانی ارمغان طرح تفصیلی برای سمنانی ها

تسریع در صدور پروانه های ساختمانی ارمغان طرح تفصیلی برای سمنانی ها