مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-07پزشكي

عدم همراهی داروخانه های همدان برای نسخه پیچی الکترونیکی


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: در حال حاضر 60 درصد پزشکان همدان یاز نسخه نویسی الکترونیکی استفاده می کنند اما داروخانه های استان هنوز در نسخه پیچی الکترونیکی همراه نیستند.

- ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: در حال حاضر 60 درصد پزشکان همدان یاز نسخه نویسی الکترونیکی استفاده می کنند اما داروخانه های استان هنوز در نسخه پیچی الکترونیکی همراه نیستند.

دکتر سعید فرجی سه شنبه 17 تیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون 36 هزار و 577 سرپرست خانوار شامل 95 هزار نفر درخواست شرکت در آزمون وسع برای دریافت دفترچه و بهره مندی از خدمات بیمه سلامت داده اند که از این تعداد برای 26 هزار و 750 خانوار برای ثبت اطلاعات اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: آزمون وسع در زمان عادی حدود یکماه زمان نیاز دارد اما در شرایط کنونی و شیوع کرونا در استان برای افراد مبتلا به کرونا در همان ساعت نخست اقدامات بیمه ای انجام شده و افراد مبتلا زیرپوشش بیمه قرار گرفته اند.

فرجی با بیان اینکه در آزمون وسع دهک بندی برای پرداخت هزینه ها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: هزینه بیمه هر فرد در بیمه سلامت مبلغ 664 هزار تومان است که سه دهک اول رایگان بوده و دهک چهارم با پرداخت نیمی از مبلغ بیمه خود را بیمه کرده اند و دهک پنجم تا دهم هزینه کامل را می پرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همراهی داروخانه های همدان برای نسخه پیچی الکترونیکی

عدم همراهی داروخانه های همدان برای نسخه پیچی الکترونیکی