مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-07اقتصادي

دلم نمی خواست با چنین تاوان سنگینی حرف هایم را جدی بگیرند


متاسفانه عده زیادی حرف های ما را گوش نکردند و موج تازه ای از بیماری کرونا گرفتارمان کرد، دلم نمی خواست مردم با چنین تاوانی عرایض من را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی با اشاره به پیک جدید کرونا در برخی استان ها گفت: این درحالیست که در مرحله اول بیماری توانستیم دستاورد بزرگی را خلق کنیم و مرگ های ناشی از این بیماری را به حدود 30 نفر برسانیم و برای تک رقمی شدن مرگ ومیر این بیماری برنامه ریزی کرده و برای مهار بیماری در کشور امیدهای زیادی در دل ما و همکاران مان بود.

وی افزود: به یاد دارید که در آن روزها تقاضاها و تمناهای زیادی از مردم کردیم؛ هم از مردم شریف و هم آنهایی که برای تسریع در برخی بازگشایی ها فشار زیادی می آوردند؛ از اصناف و مشاغل و هنرمندان و مراکز فرهنگی و مذهبی که همواره ما آنها را به حوصله بیشتر و وقت مناسب تر توصیه می کردیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: این عرایضم را حتماً عده زیادی از مردم به یاد دارند که بارها گفتم ممکن است در دقایق 90 از گوشه های زمین گل بخوریم، ما با ویروسی خطرناک کشتی می گیریم و البته امتیازات زیادی گرفته ایم و ممکن است، اما در دقایق آخر ممکن است مقابل ویروس ضربه فنی شویم.

بارها عرض کردم با این ویروس ناشناخته شطرنج بازی می کنیم و ممکن است در دقایقی ما را کیش و مات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلم نمی خواست با چنین تاوان سنگینی حرف هایم را جدی بگیرند

دلم نمی خواست با چنین تاوان سنگینی حرف هایم را جدی بگیرند