مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-07سياسي

تولیت آستان قدس رضوی عروج شهادت گونه «مصطفی اخلاقی» را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی پس از شهادت مصطفی اخلاقی با صدور پیامی، عروج این فعال فرهنگی و رسانه ای استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

مشروح این پیام به شرح زیر است: إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَ جَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ (بقره/218) مجاهدت در راه حق، تحفه ای است از حضرت پروردگار و  نصیب آنانی خواهد شد که دل را به درگاه ربوبی سپرده و عمر خویش را در مسیر رضای حضرتش مصروف می دارند.

اینان پاداشی جز شهادت نخواهند داشت تا در بزم عاشقان، از شهدِ شهودِ شهادت ذائقه جان را لبریز نمایند.

به فرموده پیامبر خوبی ها (ص) هرکسی بر دوستی آل محمد بمیرد شهید مرده است و چه محبتی بالاتر از خدمت به درگاه حضرت سلطان علی ابن موسی الرضا(ع).

ردای نوکری و خدمت گزاری آن حضرت، افتخاری است که نشان از دلباختگی به محبوب خویش دارد و تقدیم جان در مسیر خادمی حضرتش، منتهای این عاشقی است.

جوان امام رضایی مصطفی اخلاقی، نمونه ای درخشان از مجاهدانی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب گام در مسیر جهاد فرهنگی گذاشته و در این مسیر نورانی و در راه نشر معارف رضوی و در زاد روز مولا و مقتدایش و در راه خدمت به آن حضرت و همراهی با کاروان زیر سایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی عروج شهادت گونه «مصطفی اخلاقی» را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی عروج شهادت گونه «مصطفی اخلاقی» را تسلیت گفت