مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07بين الملل

حریم هوایی لبنان 5 بار از سوی صهیونیستها نقض شد


ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی روز گذشته 5 بار حریم هوایی این کشور را نقض کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از تداوم نقض حریم هوایی این کشور از سوی هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی روز گذشته 5 بار حریم هوایی لبنان را نقض کرده اند.

ارتش لبنان بیان کرد: در مورخه ششم جولای 2020 در ساعت 9:35 صبح به وقت محلی لبنان هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه کفرکلا و جنوب لبنان به پرواز درآمد.

در ساعت 14:55 همان روز هواپیمای جاسوسی دیگری بر فراز منطقه یارون و جنوب لبنان و ساعت 15 هم یک هواپیما بر فراز ناقوره و جنوب لبنان، ساعت 15:30 هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه یارون و جنوب لبنان و در نهایت در ساعت 20:05 شب به وقت محلی لبنان هم هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را بر فراز ناقوره، جونیه، المتن، بیروت، حومه بیروت، بعبدا و عالیه نقض کرد.

گفتنی است که چند روز قبل، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان از پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه بقاع لبنان خبر داده و اعلام کرده بود: جنگنده های رژیم صهیونیستی از صبح امروز به شکل گسترده ای بر فراز من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریم هوایی لبنان 5 بار از سوی صهیونیستها نقض شد

حریم هوایی لبنان 5 بار از سوی صهیونیستها نقض شد