مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07بين الملل

تشکیل کمیته تحقیقات در مورد ترور تحلیلگر سرشناس عراقی


وزارت کشور عراق از تشکیل کمیته ای عالی رتبه برای تحقیق درخصوص ترور کارشناس امنیتی برجسته عراقی در مقابل خانه اش در بغداد خبر داد.

- وزارت کشور عراق از تشکیل کمیته ای عالی رتبه برای تحقیق درخصوص ترور کارشناس امنیتی برجسته عراقی در مقابل خانه اش در بغداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در پی ترور هشام الهاشمی، کارشناس امور امنیتی عراق به دست افراد ناشناس در منطقه زیونه در بغداد و در چارچوب پیگیری تحقیقات ها جهت اطلاع از ابهامات این جنایت و محاکمه عاملان آن، عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق دستور تشکیل کمیته تحقیقات جهت بازداشت جنایت کاران را داد.

در این بیانیه آمده است: الغانمی همچنین دستور تشکیل شورای تحقیقات جهت انجام بازرسی ها در مورد یگان امنیتی که مسئولیت کنترل مکان وقوع حادثه را داشت، داده است.

طبق این بیانیه، وزارت کشور دستوراتی را به تمامی یگان ها و ایست های بازرسی جهت تفتیش افراد موتورسوار و اتخاذ تدابیر قانونی در حق آنها و بازداشتشان و توقیف موتور در صورت حمل سلاح داده است.

از سوی دیگر، شورای عالی قضایی در عراق اعلام کرد که هیات تحقیقات قضایی از سه قاضی و یک عضو دادستانی کل برای تحقیق درخصوص جرایم ترورها در بغداد، پایتخت و سایر استان ها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته تحقیقات در مورد ترور تحلیلگر سرشناس عراقی

تشکیل کمیته تحقیقات در مورد ترور تحلیلگر سرشناس عراقی