مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07ورزشي

شعبانی بهار: اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم


با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور، برای حفظ سلامتی ورزشکاران، اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

- رییس فدراسیون تیروکمان گفت: با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور، برای حفظ سلامتی ورزشکاران، اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان در مکان های سفید، اظهار کرد: هنوز مکان سفیدی که بخواهیم اردوهای تیم ملی تیروکمان را برگزار کنیم، پیدا نکردیم.

البته با توجه به اوج دوباره ویروس کرونا در کشور برای حفظ سلامتی جان ورزشکاران اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی نداریم و ترجیح می دهیم تمرینات را به صورت انفرادی در سایت تیروکمان پیگیری کنیم تا مشکلی برای کمانداران ایجاد نشود.

وی گفت: سایت تیروکمان برای انجام تمرینات انفرادی در اختیار ملی پوشان است و هیچ کمانداری مشکلی از نظر فضای تمرینی ندارد بنابراین کمانداران می توانند با هماهنگی مربی تیم ملی در زمانهای مختلف و تحت نظر مربی در سایت تیروکمان حضور پیدا کنند و تیر بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم

شعبانی بهار: اصراری به برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نداریم