مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-07فرهنگي

تمدید مهلت ثبت نام کارگاه های برخط کانون پرورش فکری خوزستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از تمدید زمان ثبت نام کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی برخط (آنلاین) این کانون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از تمدید زمان ثبت نام کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی برخط (آنلاین) این کانون خبر داد.

وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت نام 11 کارگاه برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تا 20 تیر ماه تمدید شد.

او کارگاه های نقاشی، ساخت عروسک های نمایشی، نوشتن خلاق، شعر و قصه، کاردستی، سفالگری، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، خوشنویسی، عکاسی و داستان نویسی را عناوین کارگاه های کانون برشمرد که به صورت آنلاین عرضه شده است و علاقه مندان می توانند در آن ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کیانی درباره شیوه ثبت نام علاقه مندان به شرکت در کلاس های مجازی کانون توضیح داد: علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه ها می توانند تا زمان تمدید شده یعنی 20 تیر 1399 با مراجعه به سایت www.

kpf.

ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، کارگاه های موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و به خصوص استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام کارگاه های برخط کانون پرورش فکری خوزستان

تمدید مهلت ثبت نام کارگاه های برخط کانون پرورش فکری خوزستان