مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07اقتصادي

برگزاری سمینار فرودگاه عمومی کشور در رامسر


مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به توسعه و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر گفت: فرودگاه رامسر در بحث آموزشی و تفریحی رتبه نخست پروازی را دارد و قطعا با ابلاغ و اجرای طرح توسعه می توان زیرساخت های هوانوردی عمومی را گسترش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، سعداله وطن خواه در نخستین سمینار تخصصی هوانوردی عمومی که پیش از ظهر امروز در هتل رامسر برگزار شد با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی  نیاز جامعه است و باید از 54 فرودگاه کشور استفاده بهینه شود، گفت: بهره مندی از هواپیماهای باریک پیکر به دلیل اینکه شهر ها نزدیک هم هستند و استفاده از هواپیما های پهن پیکر ممکن نیست،باید توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از هوانوردی عمومی نقش بسزایی در رونق کشاورزی، گردشگری و تجاری با ضریب امنیت و سرعت بالا دارد و می تواند مشکلات ترافیکی و .

را حل کند، اظهار کرد: نقش و همراهی فرماندار و مدیران شهری در این پروژه بی بدیل است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به توسعه و بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر تصریح کرد: فرودگاه رامسر در بحث آموزشی و تفریحی رتبه نخست پروازی را دارد و قطعا با ابلاغ و اجرای طرح توسعه می توان زیرساخت های هوانوردی عمومی را گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سمینار فرودگاه عمومی کشور در رامسر

برگزاری سمینار فرودگاه عمومی کشور در رامسر