مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07اقتصادي

تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد مساوی نقض حقوق مصرف کننده


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: تولید و عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد، نقض حقوق مصرف کنندگان است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: تولید و عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد، نقض حقوق مصرف کنندگان است.

داوود کارگرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت استانداردسازی محصولات و تولیدات مصالح ساختمانی در استان، اظهار کرد: در جریان بازرسی های کارشناسان اداره استاندارد شهرستان ابهر، یک واحد تولیدی بتن آماده، که بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، در این شهرستان فعالیت می کرد، پلمب و خط تولیدی آن واحد توقیف شد.

وی افزود: هرگونه تولید و عرضه مصالح ساختمانی فاقد مجوز استاندارد و بی کیفیت، نقض حقوق مصرف کنندگان است که در این راستا، با توجه به اهمیت موضوع استانداردسازی مصالح ساختمانی و رابطه آن با سلامت و ایمنی مردم، از تولید محصولات بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و بی کیفیت در استان، جلوگیری شده و بازار برای عرضه و فروش این گونه محصولات ناامن خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: براساس قانون، واحدهای تولیدی که نسبت به استانداردسازی محصولات خود، بی توجهی کنند و تولیدات فاقد استاندارد را روانه بازار مصرف کنند، پس از طی مراحلی اعم از تذکر، اخطار، تعهد و غیره، به مراجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد مساوی نقض حقوق مصرف کننده

تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد مساوی نقض حقوق مصرف کننده