مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-07سياسي

حمایت مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز


مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع انشعابات غیرمجاز آب در باغ ویلاها هیچ فرد یا نهادی نمی تواند به شرکت آب و فاضلاب استان فشار وارد کند.

وی با تأکید بر اینکه قطع انشعابات غیرمجاز موردحمایت مدیریت استان و دستگاه قضایی است افزود: انصافاً شاهد همکاری و حمایت صمیمانه رییس کل دادگستری استان برای قطع انشعابات غیرمجاز بوده ایم که از حمایت های خوب، محکم و قاطعانه دستگاه قضا در استان قدردانی می کنم.

گراوند اظهار داشت: اقدامات خوبی در استان برای رفع مشکلات آب استان انجام شده و این کار باهمت و تلاش مدیران آب و معاونت عمرانی استانداری محقق شده و انتظار است این روند تا تکمیل پروژه های مهم آب در استان ادامه یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: اصلاح 500 کیلومتر شبکه های آب روستایی در سطح استان بوشهر یکی از اقدامات مهم استان در بخش آب بوده است.

گراوند گفت: زمان بندی تکمیل و روند اجرایی پروژه های مربوط به سدسازی و فاضلاب بوشهر مشخص و گزارش کار به وزارت نیرو اعلام شود.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های آب شیرین کن در استان شد و ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای پروژه های آب شیرین کن در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز

حمایت مدیریت استان بوشهر و دستگاه قضایی از قطع انشعابات غیرمجاز