مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-07سياسي

آیین نامه های دانشگاه ها متناسب با شرایط فعلی مورد بازکاوی قرار گیرند


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در چهارمین نشست شورای سیاستگذاری معاونان فرهنگی مناطق ده گانه کشور که در دانشگاه الزهراء(س) تأکید کرد: - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در چهارمین نشست شورای سیاستگذاری معاونان فرهنگی مناطق ده گانه کشور که در دانشگاه الزهراء(س) تأکید کرد: آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با فعالیت های فرهنگی بایستی متناسب با شرایط جدید مورد بازکاوی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در این نشست طی سخنانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید مانند قبل نیستند و بایستی با توجه به شرایط سناریوهای متناسب داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در دانشگاه موجب رونق فعالیت دانشگاهی می شود افزود: هر چند که همه دست اندرکاران دانشگاهی دلتنگ حضور دانشجویان هستند ولی بازگشت دانشجویان دارای مسائل خاص خود است.

دکتر غفاری ادامه داد: باید اتصال دانشجویان به دانشگاه واجد سناریوهایی منطبق بر واقعیت زندگی جدید باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره واقعیت زندگی جدید اظهار داشت: یکی از مواردی که می بایست متناسب با این شرایط مورد بازکاوی و بازنگری قرار گیرد، آیین نامه های و دستورالعمل های فرهنگی و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه های دانشگاه ها متناسب با شرایط فعلی مورد بازکاوی قرار گیرند

آیین نامه های دانشگاه ها متناسب با شرایط فعلی مورد بازکاوی قرار گیرند