مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-07حوادث

تشدید اقدامات مقابله ای در حوزه مواد مخدر


جانشین فرمانده ناجا در هشتاد و نهمین نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر بر تشدید اقدامات مقابله ای با مواد مخدر تاکید کرد.

- جانشین فرمانده ناجا در هشتاد و نهمین نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر بر تشدید اقدامات مقابله ای با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضایی در این جلسه که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اعلام خدا قوت به تلاشگران عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ویژه نیروی انتظامی است و این مهم را در ناجا به جد و با قوت دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقابله با قاچاق مواد مخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است، افزود: در فرآیند مبارزه با مواد افیونی بایستی همه دستگاه های مسئول اقدامات جهادی و انقلابی انجام دهند و ان شاء الله فعالیت هایمان مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش اشراف اطلاعاتی در کشفیات مواد مخدر خاطر نشان کرد: تمرکز بر مرزهای شرق و جنوب شرقی کشور از اولویت های مبارزه با مواد افیونی باشد.

وی با اشاره به آسیب های جدی مواد مخدر در جامعه تاکید کرد: تلاش برای کاهش دسترسی به مواد مخدر بایستی به جد دنبال شود؛ در کنار اینها شناسایی و دستگیری سرشبکه های اصلی و همچنین خرده فروشان مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اقدامات مقابله ای در حوزه مواد مخدر

تشدید اقدامات مقابله ای در حوزه مواد مخدر