مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-07حوادث

ادامه عملیات پایش و خنک سازی در جنگل های خاییز


مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با اشاره به مهار آتش سوزی در جنگل های خاییز گفت: نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه مستقر و در حال انجام عملیات پایش و خنک سازی هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل منابع طبیعی خوزستان با اشاره به مهار آتش سوزی در جنگل های خاییز گفت: نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه مستقر و در حال انجام عملیات پایش و خنک سازی هستند.

کوروش کیانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از صبح روز گذشته، 16 تیر که بخشی از جنگل های کوه خاییز در محدوده خوزستان و در منطقه تنگ تکاب دچار حریق شده بود، حوالی ساعت 18 با تلاش نیروهای حاضر در محل خاموش شد.

وی افزود: پس از مهار آتش در بخش خوزستان کوه خاییز، آتش سوزی در سمت استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه داشت که با حضور نیروهای عملیاتی اداره کل منابع طبیعی خوزستان، آتش سوزی آن بخش نیز در حوالی ساعت یک بامداد امروز کاملا مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی خوزستان تصریح کرد: در صورتی که باد با سرعت در منطقه وزش داشته باشد و کنده ای به صورت کامل خاموش نشده باشد، احتمال اینکه آتش مجددا در خاییز شعله ور شود وجود دارد.

نیروهای عملیاتی همچنان در منطقه مستقر و در حال انجام عملیات پایش و خنک سازی هستند تا مانع شعله ور شدن مجدد آتش در خاییز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه عملیات پایش و خنک سازی در جنگل های خاییز

ادامه عملیات پایش و خنک سازی در جنگل های خاییز