مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-07اقتصادي

تصویب کلیات چهار پایانه صادراتی تخصصی در سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کلیات چهار پایانه صادراتی تخصصی به منظور بهره گیری از فرصت مرز و رونق صادرات در کارگروه صادرات غیرنفتی این استان مصوب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کلیات چهار پایانه صادراتی تخصصی به منظور بهره گیری از فرصت مرز و رونق صادرات در کارگروه صادرات غیرنفتی این استان مصوب شد.

ماندانا زنگنه در کارگروه صادرات غیرنفتی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با تقویت و ایجاد زیرساخت های تجاری و راه اندازی پایانه های صادراتی می توان گام های موثری در راستای ارتقای جهش تولید برداشت و کشور به جای یک وارد کننده به صادرات کنندهای قدر مبدل شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پایانه صادراتی معدن و شیلات در چابهار و پایانه صادراتی تخصصی نفت و گاز در ریمدان و میرجاوه به تصویب اعضای کارگروه صادرات غیر نفتی سیستان و بلوچستان رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر اساس کلیات مصوب این پایانه های صادراتی مکلف شد اعلام حضور برای جذب سرمایه گذار دهد تا با توجه به حجم قابل توجهی از سرمایه مورد نیاز در این بخش از بین متقاضیان افرادی که توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات چهار پایانه صادراتی تخصصی در سیستان و بلوچستان

تصویب کلیات چهار پایانه صادراتی تخصصی در سیستان و بلوچستان