مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-07سياسي

19 سهمیه کنکور تبدیل به یک معضل شده است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه 19 سهمیه کنکور تبدیل به یک معضل شده است، گفت: کنکور مسئله اولیست که نیاز به تدبیر مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی دارد و امیدواریم که در یک همکاری .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه 19 سهمیه کنکور تبدیل به یک معضل شده است، گفت: کنکور مسئله اولیست که نیاز به تدبیر مشترک شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی دارد و امیدواریم که در یک همکاری نزدیک در این زمینه به نتیجه برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه با اشاره به ظرفیت های گردشگری، کشاورزی و منابع انسانی استان گلستان که مفاخر زیادی در انقلاب، پیروزی آن و جنگ تحمیلی داشته است، اظهار داشت: رابطه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی یک رابطه تعریف شده در حوزه سیاست گذاری، قانون گذاری، حضور در شوراهای تخصصی و.

است.

وی تصریح کرد: روسای سه کمیسیون فرهنگی، آموزش و تحقیقات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و در ستاد راهبری نقشه جامع علمی، ستاد هماهنگی مهندسی فرهنگی، شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی، شورای فرهنگی اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 سهمیه کنکور تبدیل به یک معضل شده است

19 سهمیه کنکور تبدیل به یک معضل شده است