مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-07حوادث

تشکیل 66 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی ایلام


مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: در سه ماهه اول سال جاری 66 پرونده قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد 60 پرونده مختومه شده است.

- علیرضا لطفی مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سه ماهه اول سال جاری 66 پرونده قاچاق کالا و ارز وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد 60 پرونده مختومه شده است.

وی افزود: در این راستا با تشکیل پرونده متخلفان به بیش از 64 میلیارد ریال محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام ادامه داد: طی روزهای گذشته بر اساس گزارش پلیس آگاهی مهران در مورد کشف ده هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی، پرونده ای برای رسیدگی به این موضوع در تعزیرات حکومتی مهران تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

  لطفی تصریح کرد: پس از انجام بررسی ها و احراز تخلف، این شعبه متخلف را به ضبط کالا و پرداخت چهار میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

فرد متخلف در هر جایگاهی به مجازات خواهد رسید وی خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با 135 تعزیرات حکومتی استان و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس و شکایت خود را اعلام کنند، همچنین پس از رای قطعی توسط تعزیرات حکومتی استان فرد متخلف به مجازات خود خواهد رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 66 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی ایلام

تشکیل 66 پرونده قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی ایلام