مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-07سياسي

شهرداری الوند موظف به تعیین وضعیت روستای نصرت آباد است


شهرداری الوند موظف به تعیین وضعیت روستای نصرت آباد است و از ادامه ساخت و ساز در آن جلوگیری کند.

- حجت الاسلام نورالله قدرتی در حاشیه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: حفظ حقوق بیت المال و مقررات قانونی ایجاب می کند سهم اوقاف در نقاط مختلف شهری و روستایی طبق مقررات تحویل شود.

وی افزود: در اراضی که اوقاف سند مفروزی دارد باید از متصرفین رفع تصرف شود و در اراضی که بدون معارض در تصرف اوقاف است نسبت به اخذ سند مفروزی از طریق اداره کل ثبت و اسناد اقدام شود.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: باید نسبت به اراضی مشاعی در محدوده روستا کارگروهی با عضویت اداره اوقاف، بنیاد مسکن و سایر ادارات مرتبط تشکیل شود تا آنچه سهم مفروزی مردم و اوقاف است بر اساس توافق، اقدام و آن چه مورد اختلاف است در جلسه آتی پس از ارائه گزارش تصمیم گرفته شود.

مقام ارشد قضایی استان در خصوص تغییر کاربری اراضی روستای نصرت آباد اظهار داشت: وضعیت این روستا باید مشخص شده و از ادامه ساخت و سازها در این محدوده جلوگیری شود و شش نقطه که اهالی برای تغییر کاربری درخواست داده اند در اختیار شهرداری الوند قرار گیرد و در کنار آن با افرادی که زمین را بر خلاف مقررات قانونی تفکیک کرده و فروخته اند برخورد قانونی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری الوند موظف به تعیین وضعیت روستای نصرت آباد است

شهرداری الوند موظف به تعیین وضعیت روستای نصرت آباد است