مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-07اجتماعي

معاون شهردار تهران: لغو طرح ترافیک باعث انتشار ویروس کرونا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع طرح ترافیک اظهار داشت: - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: لغو طرح ترافیک علاوه بر تشدید آلودگی هوا و افزایش سفر های غیرضروری در مرکز شهر باعث انتشار ویروس کرونا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره موضوع طرح ترافیک اظهار داشت: طرح ترافیک یک موضوع انضباطی است که سال های زیادی از اجرا شدن آن می گذرد همچنین هدف از اجرای این طرح کاهش تراکم خودور ها و کمتر شدن آلودگی در مرکز پایتخت بوده است.

وی افزود: لغو طرح ترافیک علاوه بر تشدید آلودگی هوا سفر های غیرضروری و بی هدف را در مرکز شهر افزایش می دهد و به نوعی باعث نشر ویروس می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به افزایش شیوع کرونا طرح ترافیک لغو می شود یا خیر، گفت: در مورد وضعیت طرح ترافیک شهرداری تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

هاشمی اعلام کرد: با فعال شدن مشاغل و صنوف حدود 10 درصد بار ترافیکی مترو و اتوبوس افزایش یافت و آمار ها نشان می دهد که میزان بار ترافیکی مترو و اتوبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار تهران: لغو طرح ترافیک باعث انتشار ویروس کرونا می شود

معاون شهردار تهران: لغو طرح ترافیک باعث انتشار ویروس کرونا می شود