مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-07اقتصادي

پرداخت کرایه تاکسی های پارس آباد هوشمند می شود


فرماندار شهرستان پارس آباد از اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در شهر پارس آباد برای اولین بار در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عدالت حاجی پور صبح سه شنبه در بازدید از طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی های شهر پارس آباد عنوان کرد: برای اولین بار در سطح استان اردبیل طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در شهرستان پارس آباد در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و تسهیل در پرداخت کرایه توسط مسافران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد دنیا به سمت حذف پول فیزیکی است، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شده که تبادل پول نقد محدودتر شود که با راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیک پرداخت کرایه این مشکل به آسانی برطرف می شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد به ضرورت آموزش رانندگان تاکسی و شهروندان برای استفاده از این تکنولوژی تاکید کرد و گفت: شهروندان پارس آباد همیشه از تکنولوژی های روز دنیا استقبال خوبی داشته اند و پیش رو در استفاده از آن هستند لذا در این زمینه نیز امیدوار استفاده حداکثری مردم از این سامانه هستیم.

فرهاد عین اللهی مسئول تاکسیرانی شهرستان پارس آباد از اجرای آزمایشی این طرح در تاکسی های شهری خبر داد و گفت: نزدیک به 600 دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی این شهر و 270 خودرو سرویس روستاهای حوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کرایه تاکسی های پارس آباد هوشمند می شود

پرداخت کرایه تاکسی های پارس آباد هوشمند می شود