مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-07اجتماعي

فعالیت 800 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در همدان


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ازفعالیت 800 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در همدان خبر داد.

- محمد پورداود در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از فعالیت 800 پایگاه تابستانی اوقات فراغت برای دانش آموزان استان خبر داد و اظهار کرد: چند روز پیش آیین افتتاح سراسری پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع کروناویروس، فعالیت های پایگاه های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار هر دانش آموز یک مهارت انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه کلاس های حضوری نیز در صورت امکان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود برگزار خواهد شد گفت: برنامهاوقات فراغت و فعالیت های تابستانی دانش آموزان از 15 تیرماه آغاز شده و تا 30 مردادماه سال جاری ادامه دارد.

  وی در ادامه به امضای تفاهم نامه همکاری  بین آموزش و پرورش و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اشاره کرد و افزود: در راستای فرهنگ سازی برای پیشگیری از قاچاق کالا، تفاهم نامه همکاری میان آموزش و پرورش استان همدان و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 800 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در همدان

فعالیت 800 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان در همدان