مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-07سياسي

احدی از کارکنان شهرداری در اصلاح ساختار اخراج یا بیکار نمی شود


در فرایند اصلاح ساختار شهرداری با توجه به ظرفیت شغلی فراوان شهرداری احدی از کارکنان زحمتکش شهرداری اخراج و بیکار نخواهد شد بلکه ثبات استخدامی آنان بیشتر نیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحسن رسولی رییس کمیته منابع انسانی و تشکیلات شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور جلسه امروز ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه کلینیک سینامهر ، اظهار کرد: درباره لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران و واحدهای تابعه، به نمایندگی از سوی کمیسیون برنامه و بودجه، توضیحات زیر را خدمت همکاران، اصحاب رسانه و نهادهای علمی و تخصصی حوزه مدیریت و سازمان تقدیم می کنم.

متن این نطق به شرح ذیل است: صاحب نظران حوزه سازمان و مدیریت بر این باورند: تشکیلات که بستر اداره بهینه هر دستگاه اجرایی است، از حیث اثربخشی و کارآمدی و انطباق با شرایط زمانی حداقل می بایست هر چهار سال یکبار مورد آسیب شناسی و باز طراحی قرار گیرد.

همچنانکه باغداری ثمربخش بدون انجام هرس نوبه ای درختان امکانپذیر نیست، کارآمدی سازمان نیز بدون توسل به هرس متناوب سازمانی، انتظار بیهوده ای است.

برخلاف این قاعده علمی متأسفانه این مهم در شهرداری تهران طی دهه های اخیر بجز در جهت بزرگ تر شدن ابعاد سازمان مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احدی از کارکنان شهرداری در اصلاح ساختار اخراج یا بیکار نمی شود

احدی از کارکنان شهرداری در اصلاح ساختار اخراج یا بیکار نمی شود