مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-07پزشكي

اجرای 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان در سه ماهه اول سال 99 خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از اجرای 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان در سه ماهه اول سال 99 خبر داد.

منوچهر فلاح ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: در سال 99 با وجود تمامی مشکلات و استرس های کاری ناشی از شیوع بیماری کرونا خوشبختانه مجموعه گاز استان کرمان توانسته است با رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی توسط پیمانکاران و کارکنان، عملیات گازرسانی در استان را همچون سال 98 با روحیه مضاعف ادامه دهد و با توجه به اهداف و برنامه های سال 99 پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات صورت پذیرفته، تعداد 10 شهر (ارزوییه، هنزا، زهکلوت، گنبکی، ریگان، مردهک، دوساری، عنبرآباد، فاریاب و شهداد) به همراه 148 روستا در سال 1399 که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جهش تولید نامگذاری شده است، از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به 12 محور صنعتی جدید جهت صرفه جویی در مصرف 48 میلیون لیتر سوخت مایع در حال اجرا می باشد اظهار کرد: طی سال 98 شرکت گاز استان کرمان توانست با اجرای بیش از 2275 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع که از زمان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری

اجرای 340 کیلومتر شبکه گازرسانی در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری