مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-07ورزشي

یک روحانی ورزشکار در پی ایجاد تحول در وزنه برداری همدان


وزنه برداری از جمله رشته های موفق در تاریخ ورزش همدان به شمار می رود که قهرمانان و نام آوران زیادی را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده به طوریکه همدان از استان های ثابت در لیگ های برتر وزنه برداری کشور است.

- ایسنا/همدان وزنه برداری از جمله رشته های موفق در تاریخ ورزش همدان به شمار می رود که قهرمانان و نام آوران زیادی را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده به طوریکه همدان از استان های ثابت در لیگ های برتر وزنه برداری کشور است.

استان همدان از سال 88 در لیگ وزنه برداری کشور صاحب تیم است و در این سال ها پایگاه شهید نوژه همدان با عنوان تیم عقاب نماینده نیروی هوایی ارتش بود اما پس از افول هیئت وزنه برداری و چالش های ایجاد شده برای این رشته ورزشی، دی ماه سال 95 با روی کار آمدن محمد زارعی جان تازه ای بر پیکره ناتوان این ورزش در سطح استان تزریق شد ووی با اجرای طرح استعدادیابی از جوانان بومی استان توانست عنوان نایب قهرمانی باشگاه های کشور را در سال 97 از آن همدان کند.

کمتر از یک ماه پیش مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان همدان با حضور محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه برداری و محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار و علیرضا همیوند ، روحانی نهاوندی برای چهار سال سکاندار هیئت وزنه برداری استان همدان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روحانی ورزشکار در پی ایجاد تحول در وزنه برداری همدان

یک روحانی ورزشکار در پی ایجاد تحول در وزنه برداری همدان