مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-07فرهنگي

وزیر ارشاد از تالار وحدت بازدید/ گزارش مذاکره با اتریشی ها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی از بخش ماشینری و امکانان صحنه ای تالار وحدت بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد فرهنگی هنری رودکی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماشینری و امکانات صحنه تالار وحدت بازدید کرد.

در این بازدید سید مجتبی حسینی معاون امور هنری و لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هادی جعفری نژاد رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی همراهی می کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازسازی های صورت گرفته در سال های اخیر و نیز پاره ای نیازهای بخش ماشینری تالار وحدت قرار گرفت.

در این رویداد مدیر فنی و مسئولان بخش های ماشینری و صحنه تالار وحدت توضیحاتی را درباره ویژگی های فنی این تالار ارایه کردند.

همچنین گزارشی از تلاش های صورت گرفته برای نوسازی تالار وحدت و از جمله رایزنی صورت گرفته با شرکت اتریشی خدمات دهنده به اپرای دولتی وین ارایه شد.

نوسازی سیستم صدای تالار وحدت و به روز رسانی آن به یکی از پیشرفته ترین تجهیزات موجود در خاورمیانه، ترمیم صندلی های کف و تعویض صندلی های بالکن های تالار با حفظ اصالت قبلی آن از جمله اقداماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد از تالار وحدت بازدید/ گزارش مذاکره با اتریشی ها

وزیر ارشاد از تالار وحدت بازدید/ گزارش مذاکره با اتریشی ها