مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-07دانش

هفت رشته و گرایش جدید به لیست رشته های دانشگاه رازی اضافه شد


علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه رازی در سال جاری، - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: 7 رشته و گرایش جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به لیست رشته های دانشگاه رازی اضافه شده است.

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه رازی در سال جاری، موفق به اخذ مجوز راه اندازی 7 رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شده است.

سلیمی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته، موافقت قطعی مجوز پذیرش دانشجو در 7 رشته کسب شده است.

رشته-گرایش های جدید مربوط به دانشکده های ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی و تربیتی، هنر و معماری، دامپزشکی و کشاورزی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر این اساس، رشته های تاریخ اسلام و مهندسی شهرسازی در مقطع کارشناسی، مهندسی معماری و انرژی ، بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و علم سنجی در مقطع کارشناسی ارشد، مامایی و بیماری های تولید مثل دام و علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی (پژوهش محور) در مقطع دکتری تخصصی رشته های جدید دانشگاه رازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت رشته و گرایش جدید به لیست رشته های دانشگاه رازی اضافه شد

هفت رشته و گرایش جدید به لیست رشته های دانشگاه رازی اضافه شد