مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-07اجتماعي

مشکل توانمدسازی کودکان کار و منجر شدنش به اشتغال پایدار حل شد


یک مشکلی که قبلاً داشتیم این بود که توانمندسازی کودکان کار منجر به اشتغال پایدار و پایداری توانمندی خانواده نمی شد و عمده دلیلش به خاطر منابع مالی بود که این مشکل حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری مجازی حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص کودکان کار و خیابان ضبح امروز برگزار شد.

وی در این نشست گفت: سازمان جهانی کار از کودکان کار و خیابان به عنوان برده داری نوین اسم می برد و ما نباید شاهد این برده داری نوین باشیم و باید کاری کنیم حضور این کودکان را در خیابان نداشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور کودکان اتباع به عنوان کودکان کار و خیابان گفت: اگر اداره اتباع نتواند ساماندهی لازم را درباره کودکانی که مجوز حضور ندارند، انجام دهد فرایند کار ما دچار مشکل می شود چون مرکزی که برای حضور موقت آنها داریم و نهایتاً سه هفته می توانیم آنجا نگهداری کنیم، ظرفیت نهایتاً 50 نفر را دارد و همچنان ممکن است بچه هایی صبح تا شب داخل خیابان باشند.

مسعودی فرید گفت: ما فرایند را باید کامل کنیم و موضوع توانمند سازی آنهاست.

کودکان ایرانی یا کسان دیگری که اجازه اقامت در ایران دارند و به عنوان شهروند ایرانی شناخته می شوند را برای توانمد سازی اقتصادی در نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل توانمدسازی کودکان کار و منجر شدنش به اشتغال پایدار حل شد

مشکل توانمدسازی کودکان کار و منجر شدنش به اشتغال پایدار حل شد