مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-07اقتصادي

مددجویان کمیته امداد قم 20 درصد افزایش داشته اند


قائم مقام کمیته امداد استان قم گفت: تعداد مددجویان جدید کمیته امداد قم امسال با زیرپوشش قرار گرفتن 300 خانوار جدید، افزایش 20 درصدی داشته است.

- عباس جوشقانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در خانواده کمیته امداد گفت: مددکاران کمیته امداد در انجام اقدامات پیشگیرانه از زمان شیوع ویروس کرونا وضعیت مددجویان را در سامانه سلامت ثبت می کردند تا چنانچه مددجویی دارای علائم ابتلاء به کرونا بود، مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی افزود: در زمان کمبود مواد ضدعفونی و ماسک توسط کمیته امداد نزدیک به 50 هزار ماسک و 20 هزار ماده ضدعفونی کننده میان مددجویان توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با تقدیر از تلاش های گروه های جهادی در مقابله با شیوع کرونا، گفت: با هماهنگی گروه های جهادی، منازل مددجویانی که در منزل دارای فرد مبتلا به کرونا بودند و یا منزلشان در محدوده قرمز واقع شده بود ضدعفونی شد.

وی با بیان اینکه 21 سرپرست خانوار و 10 عضو خانواده عضو کمیته امداد به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کردند، افزود: به خانواده هایی که سرپرست خانوار به دلیل ابتلاء به کرونا فوت کرده بود مبلغ 10 میلیون تومان و به خانواده هایی که عضو خانواده بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده بود مبلغ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد قم 20 درصد افزایش داشته اند

مددجویان کمیته امداد قم 20 درصد افزایش داشته اند