مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-06حوادث

حریق جنگل های بلیط بلند چهارمحال و بختیاری مهار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از مهار حریق گسترده در جنگل های بلیط بلند استان خبر داد و گفت: برآورد اولیه برای مساحت حریق حدود 60 هکتار است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از مهار حریق گسترده در جنگل های بلیط بلند استان خبر داد و گفت: برآورد اولیه برای مساحت حریق حدود 60 هکتار است.

علی محمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وقوع حریق در جنگل های بلیط بلند چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: برآورد اولیه برای مساحت حریق حدود 60 هکتار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهار حریق با کمک نیروی های امدادی تا بامداد امروز به طول انجامید، احتمال عمدی بودن وقوع حریق دور از انتظار نیست.

مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا از وقوع حریق گسترده در جنگل های بلیط بلند چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این جنگل ها در مرز بین دهدز خوزستان و میانکوه شهرستان اردل واقع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حادثه از عصر روز گذشته آغاز شده بود، گفت: مهار حریق با تلاش نیروهای امدادی ساعت یک بامداد امروز مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق جنگل های بلیط بلند چهارمحال و بختیاری مهار شد

حریق جنگل های بلیط بلند چهارمحال و بختیاری مهار شد