مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 02:302020-07-06اقتصادي

پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می کنند؟


طی چند سال گذشته افزایش نرخ تورم، نوسانات ارزی و از همه مهمتر افت ارزش پول موجب گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت و .

شده است.

- ایسنا/اصفهان طی چند سال گذشته افزایش نرخ تورم، نوسانات ارزی و از همه مهمتر افت ارزش پول موجب گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت و .

شده است.

در چنین شرایطی در حالی که حداقل دریافتی یک کارگر در سال جاری کمتر از دو میلیون تومان است، در لایه دیگری از شهر، افرادی با درآمدهای چندین میلیونی تا سقف 40 تا 60 میلیون تومان در ماه زندگی خود را می گذرانند و البته در این میان درصدی از افراد جامعه حتی از دریافت حداقل حقوق کارگری نیز محروم هستند و بعضا درآمدی کمتر از یک میلیون تومان دارند.

این تغییرات قیمت طلا و دلار باعث شده روز به روز بر ثروت افراد با درآمد بالا افزوده و کم درآمدها فقیرتر شوند.

در این شرایط برخی می پرسند هزینه ماهانه ثروتمندان در شرایط کنونی چقدر است و آنها درآمد خود را بیشتر در چه حوزه هایی صرف می کنند؟ ایسنا در این گزارش به گوشه ای از زندگی سه ثروتمند اصفهانی پرداخته است، البته باید توجه داشت که براساس عرف جامعه، میزان دارایی هر فرد یک مقوله خصوصی است و همانند کشورهای توسعه یافته مشخص نیست افراد ثروتمند کشور و اصفهان چه کسانی هستند و میزان درآمد آنها چقدر است؟ نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می کنند؟

پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می کنند؟