مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 21:302020-07-06سياسي

برخورد قوه قضاییه با ذینفعان پشت پرده تخلفات حوزه ارزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا صاحبی پسندیده در بخش خبری ساعت 21 عنوان کرد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی در چند سال گذشته، عده ای فرصت طلب و سودجو در حوزه ارزی مرتکب تخلف شدند.

- معاون قضایی دادستان تهران در مورد اعلام اسامی متخلفان حوزه ارزی گفت: این بار برخورد قوه قضاییه با ذینفعان پشت پرده انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا صاحبی پسندیده در بخش خبری ساعت 21 عنوان کرد: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی در چند سال گذشته، عده ای فرصت طلب و سودجو در حوزه ارزی مرتکب تخلف شدند.

معاون قضایی دادستان تهران خاطرنشان کرد: تخلف اول مربوط به گروهی از صادرکنندگان است که ارز حاصل از صادرات را به کشور وارد نکردند و تخلف دوم مربوط واردکنندگانیست که ارز دولتی گرفتند اما کالایی وارد کشور نکردند و یا کالای وارده را با قیمت مصوب دولتی به فروش نرساندند.

وی با اشاره به برخوردهای قوه قضاییه با این موارد اظهار کرد: شناسایی های عمیقی از افراد صوری و ذینفعان پشت پرده صورت گرفته و برخورد با این افراد جدی خواهد بود و تا سر و سامان گرفتن وضعیت ارزی ادامه خواهد یافت.

صاحبی پسندیده در مورد اعلام اسامی متخلفان حوزه ارزی نیز بیان کرد: رییس بانک مرکزی اعلام کرد که به متخلفان دو هفته فرصت داده اند تا ارز را بازگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قوه قضاییه با ذینفعان پشت پرده تخلفات حوزه ارزی

برخورد قوه قضاییه با ذینفعان پشت پرده تخلفات حوزه ارزی