مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-06سياسي

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره


رییس جهاد دانشگاهی قزوین این مجموعه را جوان و دارای ویژگی های مؤثر منطبق بر گام دوم انقلاب معرفی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه های آزمایش ژنتیک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رییس جهاددانشگاهی استان قزوین با مدیر کل بهزیستی دیدار و گفت و گو کرد.

فرشاد پیله چی رییس جهاددانشگاهی استان قزوین در این دیدار با استقبال از پیشنهادات مطرح شده گفت: مجموعه جهاددانشگاهی استان قزوین آماده هرگونه همکاری با بهزیستی استان جهت خدمت به مردم است.

وی دسترسی به دانش فنی جهاد دانشگاهی کشور را یکی از ویژگی های واحدهای جهاد دانشگاهی دانست و عنوان کرد: اگر در زمینه های علمی و فنی مانند زمینه ژنتیکی دستاوردی وجود داشته باشد، واحدهای جهاد دانشگاهی در هر بخشی از کشور به این دانس فنی متصل هستند و قابلیت استفاده از آن وجود دارد.

پیله چی جهاد دانشگاهی را مجموعه ای جوان و دارای ویژگی های مؤثر منطبق بر گام دوم انقلاب معرفی کرد و افزود: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه های آزمایش ژنتیک، درمان و مراکز تخصصی مشاور خانواده به سازمان بهزیستی یاری برساند.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی نیز در این دیدار ضمن دعوت از جهاددانشگاهی جهت ورود به موضوع آزمایشگاه ژنتیک و مرکز تخصصی مشاوره خانواده، گفت: استفاده از تجربیات جهاددانشگاهی استان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره

همکاری جهاد دانشگاهی و بهزیستی در آزمایش ژنتیک و مراکز مشاوره