مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:102020-07-06سياسي

کدام نمایندگان مازندرانی طرح سؤال از رییس جمهور را امضا کردند


خبرگزاری فارس اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهور را منتشر کرد که نام پنج نفر از نمایندگان مازندران در طرح سؤال از رییس جمهور دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،خبرگزاری فارس اسامی امضا کنندگان طرح سوال از رییس جمهور را منتشر کرد که نام پنج نفر از نمایندگان مازندران در طرح سؤال از رییس جمهور دیده می شود.

همچنین منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در صحفه شخصی خویش در فضای مجازی اعلام کرده است که به عنوان نماینده امضاء کننده طرح سؤال از رییس جمهور است.

غیر از زارعی که نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی است، کیوان مرادیان و کمال علیپور نماینده حوزه انتخابیه قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ، سید شمس الدین حسینی نماینده حوزه انتخابیه عباس آباد، تنکابن و رامسر و غلامرضا شریعتی نماینده حوزه انتخابیه، نکا، بهشهر و گلوگاه از مازندران نام شان در لیست امضاء کنندگان طرح سؤال از رییس جمهور دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مازندران، مازندران 12 نماینده از هشت حوزه انتخابیه دارد که با پیگیری خبرنگار فارس به این اسامی دسترسی پیدا کردیم، در صورتی که سایر نمایندگان مجلس مازندران در طرح سوال از رییس جمهور شرکت کردند، می توانند با نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندران تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام نمایندگان مازندرانی طرح سؤال از رییس جمهور را امضا کردند

کدام نمایندگان مازندرانی طرح سؤال از رییس جمهور را امضا کردند